Bureaus bundelen krachten en lanceren GoodFellows

Foto v.l.n.r: Jan Paul de Wildt, Norbert Chevalier en Niels Markensteijn.

Een bureaunetwerk dat koploper wil zijn in één gedeelde specialiteit: live-ervaring en alle daaraan verbonden marketingcommunicatie en diensten. TIG Sports, Kumpany, BetterMatter, Crewfood en Eventmakers bundelen hun krachten in GoodFellows. Niels Markensteijn, Norbert Chevalier en Jan Paul de Wildt zijn de initiatiefnemers achter het gelanceerde collectief.

Foto v.l.n.r: Jan Paul de Wildt, Norbert Chevalier en Niels Markensteijn.

“Voor events en merken ligt de lat steeds hoger om zich op innovatieve wijze te verbinden met doelgroepen en domeinen. De behoefte aan live-contact wordt alleen maar groter. On- en offline versmelten steeds meer maar échte verbinding tussen mensen, merken en hun gedeelde passies ontstaat in onze ogen het best in die veranderende live-wereld”, legt Jan Paul de Wildt, eigenaar van Kumpany uit.

Alle diensten, domeinen en doelgroepen

De GoodFellows-bureaus zijn gespecialiseerd in het maken van die verbinding. Vanuit hun afzonderlijke expertises zijn ze gezamenlijk in staat om de hele keten van strategie, creatie en productie rondom live-ervaring te faciliteren. Diensten variëren van het organiseren van toonaangevende events, merkactivatie, (video)content, campagnes en crewcatering tot vrijwilligersmanagement. De bureaus brengen jaren ervaring mee in sport, entertainment, kunst en cultuur, maatschappelijke doelen en brand events.

De behoefte aan live-contact wordt alleen maar groter

De bureaus zijn mede-organisator van of nauw betrokken bij internationale evenementen als het KLM Open (golf), EK’s en WK’s, de Dutch Grand Prix en concepten als Huis van Oranje en Olympic Festival. Ze ontwikkelen merkactivaties voor klanten als NS, VodafoneZiggo, Nespresso, HBOMax en Holland Casino. En ze leveren diensten voor evenementen als het ABN AMRO Open Tennis, de Zwarte Cross en het Eurovisie Songfestival.

Zelfstandige labels, dienstbaar collectief

“De Fellows blijven zelfstandige bureaus met eigen labels, klanten en management”, verklaart Niels Markensteijn, partner van TIG Sports. “Door de samenwerking wordt het makkelijker om klanten een breder dienstenpakket aan te bieden. Ook betekent bundeling efficiency, ontzorging, een groter netwerk en meer slagkracht om grotere en diversere projecten aan te nemen. Door de netwerkorganisatie kunnen de Fellows doen waar ze het best in zijn: mensen verbinden door samen de allerbeste live-concepten te ontwikkelen.”

Groei van het netwerk

”De markt consolideert en vraagt om partijen die alle denkbare diensten kunnen leveren op het hoogste niveau. GoodFellows is ambitieus”, sluit Norbert Chevalier, partner van TIG Sports af. “We gaan op zoek naar kwalitatieve uitbreiding van ons netwerk met ondernemende partijen die bewezen meerwaarde hebben en die een logische aanvulling vormen op de bestaande diensten van GoodFellows.

Meer Nieuws

RTLNieuws: Festivals steeds belangrijker als uithangbord voor merken

RTLNieuws: Festivals steeds belangrijker als uithangbord voor merken

Dutch Grand Prix bekroond tot F1 Promotor van het jaar

Dutch Grand Prix bekroond tot F1 Promotor van het jaar

KNSB en TIG Sports verlengen samen­werking in Shorttrack tot 2028

KNSB en TIG Sports verlengen samen­werking in Shorttrack tot 2028